Daňová přiznání k daním z příjmů /PO + FO/ za rok 2019 (Ing. Pilařová)

Termín: 15.01.2020 Kód semináře: 2005
Lektor: Ing. Ivana PILAŘOVÁ Cena s DPH: 2.541,-
Místo konání: Praha 1 (NÁR), EuroDanceCenter Plamínek, Národní 10, Praha 1 - vchod Voršilská 14

Seminář pro pokročilé účetní, daňové poradce a další posluchače, kteří budou zpracovávat daňová přiznání k dani z příjmů fyzických a právnických osob. Posluchači budou provedeni postupem stanovení základu daně, možnostmi využití odčitetelných položek a slev na dani a výpočtem výsledné daňové povinnosti. Vše bude probíráno s důrazem na změny oproti předchozímu zdaňovacímu období, které je třeba zapracovat do daňových přiznání, s ohledem na aktuální problémy, účetní souvislosti a časté chyby.

V průběhu semináře budou účastníci pracovat s novými formuláři daňových přiznání platnými pro zdaňovací období roku 2019. Počet účastníků semináře je omezen, aby byl zachován dostatečný prostor pro diskusi a dotazy - ty komplikovanější je možné zaslat organizátorce předem e-mailem (bude předán lektorce).

O lektorce:  Ing. Ivana Pilařová je daňovou poradkyní (od r. 1993) a auditorkou (od r. 1994), členkou Výboru pro metodiku KA ČR, zkušební komisařkou KDP ČR. Je vyhledávanou a respektovanou přednášející (nositelka titulu Nejlepší lektorka v daních roku 2010, 2011 a 2016) s dlouholetou přednáškovou, publikační a poradenskou činností v oblasti daní, účetnictví a obchodního práva pro řadu vzdělávacích agentur a vydavatelství, auditorských, daňových a dalších společností.