Daňová přiznání k daním z příjmů /PO + FO/ za rok 2021 (Ing. Pilařová)

Termín: 08.02.2022 Kód semináře: 2210
Lektor: Ing. Ivana PILAŘOVÁ Cena s DPH: 2.541,-
Místo konání: ...

Tradiční seminář pro pokročilé účetní, daňové poradce a další posluchače, kteří budou zpracovávat daňová přiznání k dani z příjmů fyzických a právnických osob. Posluchači budou provedeni postupem stanovení základu daně, možnostmi využití odčitetelných položek a slev na dani a výpočtem výsledné daňové povinnosti. Vše bude probíráno s důrazem na změny oproti předchozímu zdaňovacímu období, které je třeba zapracovat do daňových přiznání, s ohledem na aktuální problémy, účetní souvislosti a časté chyby.

V průběhu semináře budou účastníci pracovat s novými formuláři daňových přiznání platnými pro zdaňovací období roku 2021. Komplikovanější dotazy je možné zaslat organizátorce předem e-mailem (bude předán lektorce).

Školení proběhne on-line formou živého vysílání, tzn. nebude pořizován záznam (je třeba se k vysílání připojit v daný čas). Bude realizováno v aplikaci MS TEAMS - před vysíláním aplikaci jedním kliknutím nainstalujete do svého počítače a přes odkaz, který vám předem zašleme, se stejně jednoduše připojíte k vysílání. Pro sledování našeho on-line přenosu a zapojení se do diskuse potřebujete počítač s připojením k internetu, funkční sluchátka nebo reproduktory (zkrátka totéž, co vám umožňuje koukat na internetu na videa). Mikrofon ani kamera nejsou nutné (nechceme po vás, abyste byli vidět a slyšet) - funkční mikrofon budete potřebovat pouze pokud budete chtít s lektorkou diskutovat přes mikrofon. Ostatní dotazy jí bude možné pokládat v chatu (písemně) v průběhu vysílání.
Se všemi, kteří nejsou zběhlí v on-line komunikaci a mají pochybnost, zda se zvládnou ke školení připojit, rádi otestujeme připojení předem.

O lektorce:  Ing. Ivana Pilařová je daňovou poradkyní (od r. 1993) a auditorkou (od r. 1994), členkou Výboru pro metodiku KA ČR, zkušební komisařkou KDP ČR. Je vyhledávanou a respektovanou přednášející (nositelka titulu Nejlepší lektorka v daních roku 2010, 2011 a 2016) s dlouholetou přednáškovou, publikační a poradenskou činností v oblasti daní, účetnictví a obchodního práva pro řadu vzdělávacích agentur a vydavatelství, auditorských, daňových a dalších společností.